loading...

دانلود رایگان کتاب

کتاب نویس

کنترل روشنایی:

- کنترل هوشمند روشنایی و نور پردازی توسط نرم افزار 
- امکان استفاده همزمان از سیستم هوشمند و سنتی (استفاده همزمان کلیدمکانیکی ،تاچ ،نرم افزار و ...)
- امکان کنترل روشنایی از راه دور توسط موبایل و تبلت و...
- امکان سناریونویسی جهت کنترل هوشمند :
1- سناریو عادی 
2- سناریو مهمان (جشن)
3- سناریو خواب 
4- سناریو خروج 
5- سناریو مسافرت
6- سناریو سینما

خانه هوشمند در اصفهان

 

یکی ار امکانات هر سیستم هوشمندی کنترل هوشمند ،روشنایی و نور پردازی میباشد که در خانه هوشمند isee کاربر میتواند همزمان از تاچ پنل و کلید سنتی و نرم افزار موبایل و همچنین از سناریوها جهت کنترل تک تک مصارف و روشنایی ونور پردازی استفاده کند .
سناریو: ابتدا سناریو را معنی کنیم ،سناریو یعنی رفتار سیستم در قبال سلیقه کاربر ،سناریو از پر کاربرد ترین موار استفاده در سیستم میباشد تعریف سناریو میباشد .
در سیستم هوشمند isee کاربر میتواند 6 سناریو به دلخواه خود تعریف کند :
1. سناریو عادی :در این سناریو کاربر تعداد محدودی مصرف کننده روشنایی را جهت تامین میزان نور دلخواه روی حالت روشن تعریف میکند .
2. سناریو مهمان یا جشن :دراین سناریو کاربر تمامی مصرف کننده های روشنایی و حتی سیستم پخش موزیک را فعال کند و از یک مهمان یا جشن پر شکوه بهره ببرد . 
3. سناریو خواب :این سناریو هنگام استراحت یا خواب مورد استفاده قرار میگیرد تعریف این سناریو توسط کاربر به این گونه است که تمامی چراغ های خانه روی حالت خاموش و چراغ های خواب روی حالت روشن تنظیم میشوند .حال هر بار که کاربر سناریوی خواب فضای مخصوص خود را فعال کند کلیه چراغ ها خاموش و فقط چراغ خواب روشن خواهد شد.
4. سناریو سینما :این سناریو زمان تماشای فیلم مورد استفاده قرار میگیرد .نور محیط از حالت عادی تبدیل به یک نور ملایم مانند فضای سالن سینما میشود . همچنین کاربر میتواند سیستم صوتی منزل خود را با آن تنظیم کند تا از تماشای فیلم در یک سالن سینمایی خانگی لذت کامل ببرد.
5. سناریو خروج :این سناریو هنگام خارج شدن ساکنین به قصد مسافرت مورد استفاده قرار میگیرد . هنگام خروج از منزل نیاز نیست مصرف کننده ها روشن یا حتی standby بمانند و خاموش بودن این مصرف کنده ها خود در ذخیره انرژی موثر میباشد. طرح کاربر میتواند سیستم امنیت خود را همزمان با خاموش شدن مصرف کننده ها فعال کند .
6. سناریو مهارت : این سناریو هنگام خارج کردن از منزل به قصد مسافرت فعال میشود. تفاوت این سناریو با سناریوی خروج این است که علاوه بر همه تنظیمات سناریو خروج کاربر میتواند شبیه سازی حضور را اجرا کند بدین معنی که مثلا لوستر سالن را از ساعت 8 شب الی 12 روشن نگه دارد و از بیرون به نظر برسد ساکنین حضور دارند .

شرکت مدیران الکترونیک تنها شرکت پشتیبان سیستم های هوشمند برند isee در کل کشور افتخار دارد در جهت رفع و بروز رسانی سیستم های هوشمند isee در خدمت هموطنان عزیز باشد. لازم به ذکر است تنها این مجموعه پشتیبان سیستم های هوشمند برند isee می باشد و برند isee هیچ نماینده و پشتیبانی در کل کشور جز شرکت مدیران الکترونیک ندارد.

شرکت صنایع هوشمند نقش جهان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با به کارگیری افراد نخبه و فعال در عرصه ی الکترونیک و برنامه نویسی توانسته یک سیستم یک پارچه ی کنترل مصرف کننده های الکتریکی را با استفاده ازتجهیزات الکترونیکی و با به کارگیری از پروتکل های استاندارد ارتباطی تحت فرمان قراربدهد همچنین این شرکت توانسته با استفاده از بومی سازی این محصول رقبای خارجی خود را دراین صنعت به عرصه ی رقابت دعوت کرده و با بهترین کیفیت کاربردی در خدمت کاربران مختلف قرار بدهد .همچنین به دلیل تولید و طراحی داخلی این سیستم متناسب با ساختمان های ایران این امکان برای کاربرد فراهم شده است که روی هرنوع از زیر ساخت ، اعم از سنتی ،تابلویی و ....قابل نصب باشد. از دیگر ویژگی های این محصول قیمت مناسب برای کارفرما می باشد که میتوان گفت تقریبا یکی از بهترین برندها با مناسب ترین قیمت و کار آمد ترین سیستم هوشمند ساختمان به حساب می رود. کاربری ساده و همچنین نصب بسیار آسان این سیستم باعث شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل کارفرما قراربگیرد. با به روز رسانی تکنولوژی توانسته است همه ی نیاز های یک خانه هوشمند را برطرف ساخته به کاربر Iseeسیستم هوشمند این اجازه را داده تا آپشن مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بدون وجود هیچ تابلوی مرکزی درخانه از امکانات خانه هوشمند نهایت استفاده ی کاربری را ببرد. 
دلیل انتخاب خانه هوشمند isee : 
گروه مهندسی isee، طراح . ناظر و مجری هوشمند سازی منازل، باغ و ویلا، هتل، مدارس، کارخانجات و ... در کل کشور با بیش از 5 سال سابقه در هوشمند سازی با بهره گیری از خاص ترین تکنولوژی در اجرا و زیر ساخت، با اقتصادی ترین هزینه ممکن برای کارفرمایان و مصرف کنندگان در صنعت ساختمان آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هموطنان عزیز می باشد. 


شاخصه های خانه هوشمند اصفهان : 
تکنولوژی خانه هوشمند isee اصفهان ، یک تکنولوژی منحصربفرد در میان دیگر برندهای هوشمند سازی محسوب می شود که در نوع خود بی رقیب و بی نظیر بوده و جز یکی از برترین برند ها میباشد. 
خدمات isee: 
کنترل روشنایی،کنترل از راه دور،کنترل مدیا،ترموستات هوشمند،پرده برقی،اپلیکیشن موبایل،آبیاری هوشمند،کنترل تردد،احضار آسانسور،آیفون تصویری هوشمند،کنترل امنیت،کنترل مصرف کننده ها

Admin بازدید : 520 1398/03/18 زمان : نظرات (0)

موتور برق ها کاربرد های متنوعی با توجه به تولید انرژی دارند و شما می توانید از آن ها برای تامین برق مصرفی در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده کنید.

در واقع بر اثر جریان ترمز و همین طور احتراق داخلی انرژی برقی تولید می شود که از انواع دیزل، بنزین، گاز های فشرده و ال پی جی و دوگانه سوز در بازار در دسترس است، نوع های دیزل به نسبت هزینه ی کم تری خواهند داشت و در هنگام خرید با توجه به میزان برق بر اساس آمپر ساعت، میزان مخزن سوخت و ... هزینه ی خرید متغیر خواهد شد.

در واقع جالب است بدانید از سیستم های موتور برق، در ایالات متحده امریکا نیمی از انرژی را تامین می کنند.

مغناطیسی، الکترواستاتیک و پیزوالکتریک سه نوع اصلی از این دستگاه های تولید برق هستند که البته نوع الکترومغناطیسی بیشترین استفاده را خواهد داشت و شاید یکی از دلایل اصلی آن هزینه ی کم تری است که در قبال خرید پرداخت خواهد شد.

  موتور برق اصفهان

موتور برق های قابل حمل خانگی و صنعتی

موتور برق های نوع خانگی در مواقع ضروری و قطع برق برای استفاده های ساده مناسب هستند و شما می توانید برای روشنایی منزل، کمپ و همین طور در سفر های خارجی به خوبی برق مورد نیاز خود را تامین کنید.

بهتر است در هنگام خرید این نوع از موتور های برق، هزینه ی بیشتری صرف کنید تا سیستم برق رسانی شما کم تر با مشکل مواجه شود (منظور افت ولتاژ است که می تواند به برخی از دستگاه ها آسیب برساند.)

در مورد نوع های صنعتی که قابل حمل هم هستند و ابعاد کوچک تری دارند، اما میزان بیشتری از برق را تامین می کنند و شما می توانید در ساختمان سازی ها و همین طور بخش هایی از سایت های یک شرکت برای روشن کردن دستگاه های آمپر و ولتاژ پایین استفاده کنید.

اگر قصد خرید یک سیستم موتور برق خانگی را دارید، باید مقدار مناسب از تامین برق را به طور دقیق ثبت کرده و بر اساس آن از فروشنده بخواهید که گزینه ی کمی قدرتمند تر را در اختیار شما قرار دهد.

  موتور برق های آماده به کار خانگی

در نوع دیگری از موتور برق ها به دلیل هزینه ی سوخت بیشتر و البته قابلیت جابجایی که در آن حذف شده است، شما می توانید موتور برق را برای تولید برق دستگاه های بزرگ تر به صورت UPS مورد استفاده قرار دهید.

البته برند مورد استفاده نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود، پیکربندی این نوع از موتور های تولید و مولد انرژی برق بسیار مهم است.

موتور برق های گازی به دلیل اتصال به گاز شهری، امنیت بیشتری دارند و هزینه آن ها نیز به نسبت انواع بنزینی و دیزلی کم تر است.

باید بدانید که موتور های بنزینی، مدت زمان کارکرد کم تری از موتور های دیزل دارند، موتور های دیزل هم هزینه ی کم تری خواهند داشت و هم کم سر و صدا تر هستند.

موتور های برق گاز سوز آلودگی کم تری را برای محیط ایجاد می کنند و اگر سیستم تولید برق به محل زندگی و یا کارتان نزدیک است، البته با هزینه ی بیشتری، شما می توانید از نوه گازسوز استفاده کنید.

موتور های برق که از انرژی گاز استفاده می کنند، برای تولید انرژی در ساختمان ها، مراکز تجاری، منازل و ... مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا به دلیل هزینه ی کم تر از نظر پرداخت ماهیانه، آلودگی و سر و صدای کم تر می توانید از این گزینه به جای موتور های برق بنزین سوز و دیزل استفاده کنید.

شما می توانید از دستگاه های گازسوز، در ابعاد بزرگ ترین نیز استفاده کنید و مسئله ی مهمی که درباره این سیستم ها گفته می شود، فرسودگی کم تر نسبت به سیستم های دیزل و بنزین سوز است و اگر می خواهید در منطقه ای بد آب و هوا، موتورخانه راه اندازی کنید، قطعا موتور های برق و مولد انرژی می توانند بسیار مناسب تر باشند.

بعلاوه این که موتور های گازسوز هم توسط گاز شهری فعالیت خواهند داشت و هم در مناطق دور تر از شهر و روستا می توانید از کپسول های گاز فشرده و ال پی جی استفاده کنید.

موتور های گازسوز ژنراتور

اگر قصد استفاده از موتور های گازسوز در ابعاد خیلی بزرگ را دارید، باید ژنراتور ها را انتخاب کنید و همان طور که گفتیم می توانند با توان بیشتری برق مصرفی شما را تولید کنند و قطعا قیمت آن ها بالاتر و جابجایی شان نیز سخت تر است.

در مورد انواع بهترین موتور های گازسوز نیز نمی توان فاکتور خاصی را در نظر گرفت که صرفا وابسته به آن انتخاب خود را انجام دهید، اما مدل هایی مانند هوندا، یاماها و برند های امریکایی از جمله با کیفیت ترین موتور های گازسوز و حتی بنزین سوز هستند که قیمت بالاتری نسبت به مدل های مختلف در بازار دارند.

مولد های چینی نیز البته می توانند در مصارف داخل ایران بسیار مناسب تر باشند، در درجه ی اول پاسخگوی مصرف انرژی شما هستند و ضمن این که هزینه ی کم تری را برای خریدشان پرداخت می کنید و اگر واقعا نیازی به مصرف بالا و همیشگی نیست می توانند گزینه ی خرید بهتری باشند.

موتور برق

  

محاسبه قیمت موتور برق گازی بر اساس فاکتور آمپر و فاز

موتور های برق سه فاز یکی از نوع های محبوب و روتین برای خرید و مصرف در شهر و مناطقی هستند که عایق بودن سر و صدا بسیار حائز اهمیت است. ضمن این که این نوع از موتور های تولید برق، آلودگی کم تری را ایجاد می کنند و شما پرداخت مبلغ گاز و سوخت کم تری خواهید داشت.

البته در دسته ی خاصی نیز موتور های برق گازسوز کم صدا به فروش می رسند که قیمت بالاتری به آن ها نسبت داده می شود و موتور برق اگر پیکربندی مناسبی داشته باشد قطعا سال ها برای شما بهترین فعالیت را به ارمغان خواهد آورد.

میزان برق خروجی که این دستگاه ها تولید می کنند بر اساس واحد KVA محاسبه می شود و باید آن را طبق فرمولی خاص تبدیل به کیلو وات کنید.

از این موتور های برق در موارد پشتیبانی برای تامین برق در هنگام قطع اتصال شهری نیز به طور ویژه ای در ایالت متحده امریکا استفاده می شود.

منبع: nekadiesel.com

Admin بازدید : 441 1398/03/17 زمان : نظرات (0)

در این مقاله قرار است به مفهوم و کاربرد باینری آپشن بپردازیم. باینری آپشن نوعی از معامله پولی و مالی می باشد که در آن بازپرداخت پول یا مقداری معینی می باشد یا نمی باشد. به همین دلیل به آن باینری گفته می شود. باینری یعنی دودویی، یا صفر یا یک، لذا سرمایه گذاران باینری آپشن در آخر کار یا موفق می شوند پول خود را به همراه سود آن بگیرند، یا موفق نمی شوند و کل پول را از دست می دهند.

معامله باینری آپش دو نوع اصلی دارد که یکی مربوط به ارزها و دیگری مربوط به فلزهای گرانبها می باشد. همچنین این معاملات با نام هایی چون (همه یا هیچ چیز، گزینه های دیجیتالی) نیز شناخته می شود.

مفهوم کلمه آپشن

با مفهوم کلمه باینری آشنا شدیم. بیایید کمی هم درباره مفهوم آپشن صحبت کنیم. به صورت کلی قرارداد آپشن بدین صورت است که شخص یا صاحب آن ، یک کالای با ارزش از قبل تعیین شده نظیر فلز و ارز را در یک دوره مشخص بخرد یا بفروشد. نکته ای که در این تعریف وجود دارد این است که صاحب کالا متعهد به فروش یا خرید در قیمت از پیش تعیین شده نمی باشد. او می تواند معامله را در صورت تمایل انجام دهد. به همین دلیل است که به اینگونه قراردادها آپشن به معنی اختیار می گویند.

در معاملات باینری آپشن دو نکته بسیار مهم است و باید جدی بگیریم. یکی زمان شروع و پایان معامله است، دیگری قیمت شروع و پایان معامله است. سرمایه گزاران در اینجا پیش‌بینی می کنند که قیمت یک سهام ارزشمند بالا یا پایین می رود. اگر پیش‌بینی آنها درست باشد، سرمایه خود را همراه با سود می گیرند. ولی اگر غلط باشد، سرمایه خود را از دست می دهند. برای اینکه مفهوم معامله باینری آپشن برای شما واضح تر شود، اجازه دهید به دو مدل از معاملات باینری آپشن اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید : ثبت نام در الیمپ ترید

معامله خرید یا (CALL)

در این معامله، تریدر امیدوار است که قیمت یک سهام بالا برود. برای مثال در ساعت 9 تریدر یک معامله را باز می کند و دو ساعت فرصت دارد قیمت را پیش‌بینی کند. یعنی معامله در ساعت 11 بسته خواهد شد. مقدار سرمایه گزاری 100دلار است. و پیش‌بینی سرمایه گذار افزایش دو دلاری سهام است. پس، زمان شروع و پایان معامله مشخص شد، قیمت سرمایه گزاری هم مشخص شد. پیش‌بینی انجام شده هم افزایش دو دلار بود.

بعد از مدتی معامله ساعت یازده بسته می شود. اگر قیمت سهام بالاتر از دو دلار باشد، سرمایه گذار سود کرده است. ولی اگر قیمت پایین تر از دو دلار باشد، پس سرمایه گذار ضرر کرده و پول سرمایه گذاری شده یعنی صد دلار را هم از دست داده است.

معامله فروش یا (PUT)

برخلاف معامله قبلی، در اینجا تریدر امیدوار است که در انتهای زمان پیش‌بینی شده قیمت سهام مورد نظر کاهش یابد. همانند مثال قبل، زمان شروع و پایان معامله مشخص خواهد شد. مقدار سرمایه گزاری نیز مشخص خواهد شد. پیش‌بینی کاهش نیز انجام می شود. در نهایت اگر سهام از مقدار پیش‌بینی شده کمتر بود معامله با سود تمام می شود. ولی اگر از مقدار پیش‌بینی شده بیشتر بود و قیمت سهام افزایش یافت، معامله با ضرر همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از الیمپ ترید

Admin بازدید : 441 1398/03/10 زمان : نظرات (0)

خرید کانکس 738 با بهترین قیمت و کیفیت

حتما شاید به ذهن خیلی از شما نیز فکر خرید کانکس خطور کرده باشد و علاقه مند بوده اید یک خرید کانکس لاکچری و شیک با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید. امروز در این مقاله می خواهیم به بیان ویژگی های خرید کانکس 738 بپردازیم. این که چه کانکسی خوب است ؟ در یک خرید کانکس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ قیمت کانکس خوب چقدر است؟ شاخص های کیفیت یک کانکس خوب چیست ؟ و سوالاتی از این دست را با هم مرور می کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا اخر بخوانید. حتی اگر به کانکس هم علاقه ای نداشته باشید ، مطمئن باشید علاقه مند خواهید شد . 

اگر در حین مقاله سوالی برای شما پیش آمد یا مطلبی را خواندید که درباره آن دچار ابهام بودید ، پیشنهاد می کنم که به وب سایت کانکس 738 مراجعه کنید و از مقالات علمی آن بهره ببرید و یا می توانید با متخصصین مجموعه کانکس738 تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. با ما همراه باشید. 

قیمت در خرید کانکس 738 چقدر است؟

اولین و شاید چالشی ترین مسئله در خرید کانکس ، مسئله قیمت می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم بدون این که بخواهید خود را خسته کنید ، با کارشناسان در خرید کانکس 738 تماس حاصل کنید و از آن ها قیمت کانکس مورد نظر خورد را جویا شوید. تمام جزئیات را بیان کنید و سپس از آنها بخواهید که یک حدود قیمتی را به شما ارائه کنند سپس از دوستان دیگری که در زمینه خرید کانکس فعالیت می کنند نیز قیمت دریافت کنید و سپس قیمت های مختلف را با کیفیت های یکسان با یکدیگر مقایسه کنید. خود شما به وضوح خواهید دریافت که قیمتی که مجموعه کانکس 738 ارائه می کند به مراتب پایین تر از مجموعه های دیگر خواهد بود. 

قیمت کانکس به عوامل متعدد و گوناگونی بستگی دارد که اتفاقا نکته جالب این است که تمامی این عوامل دخیل در قیمت در کیفیت کانکس نیز دخیل هستند. به شما پیشنهاد می کنیم که از نصاب کانکس خود بخواهید قبل از هر چیزی تمامی مواردی که در قیمت تمام شده کانکس که به شما ارائه می کند را به صورت شفاف بیان نماید و تمامی این موارد را به صورت یک بند کاملا جداگانه و شفاف در قرارداد شما یا فاکتور خرید شما ذکر کند. این کار علاوه بر این که برای شما سبب اعتماد سازی بیشتری می شود ، سبب می شود که دقیقا چیزی را دریافت کنید که انتظارش را دارید و نصاب کانکس شما نیز به خوبی می داند که شما چه می خواهید و موظف خواهد بود که دقیقا خواسته شما را پیاده سازی کند. اگر درباره قیمت کانکس سوالی دارید می توانید به وب سایت کانکس 738 مراجعه نمایید و یا با متخصصین انها تماس حاصل فرمایید.

زمان تحویل در خرید کانکس 738

یکی از اصولی که همیشه مجموعه کانکس 738 به آن پایبند است ، این است که بالاترین کیفیت ممکن را به مشتری ارائه کند. در این میان دو چالش مهم وجود دارد. اولین چالش قیمت است که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه کیفیت کانکس خریداری شده فدای قیمت آن نکنید زیرا بعد از مدت کوتاهی پشیمان خواهید شد و سبب می شود که هزینه های بیشتری را برای تعمیر و یا حتی تعویض کانکس متحمل شوید. چالش دیگر در بحث کیفیت کانکس ، زمان است. شاید پیش خودتان فکر کنید که هر چه که زمان تحویل یک کانکس کمتر باشد ، کیفیت آن ممکن است افت کند یا هر چه. این حرف شما زمانی صحیح خواهد بود که مجموعه مورد نظر از دانش و تخصص و تجربه کافی در تولید کانکس بهره مند نباشند که اگر باشند دیگر این مسئله به خودی خود حل شده خواهد بود . به شما پیشهاد می کنیم که از نصاب کانکس خود بخواهید که به صورت شفاف زمان تحویل را در قرار یا فاکتور فید کند تا بعدا دچار مشکل نشوید. 

اگر به دنبال این هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن ، بهترین کانکس را با بهترین قیمت دریافت کنید ، پیشنهاد ما برای شما خرید کانکس 738 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجموعه کانکس 738 مراجعه نمایید و یا با متخصصین این دوستان در این امر تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. از این که وقت شریف خود را صرف مطالعه این مقاله کردید از شما کمال تشکر را داریم.

Admin بازدید : 455 1398/03/10 زمان : نظرات (0)

باکس گل شادیچی

این روز ها بسیاری علاقه مند به خرید باکس گل هستند و به دنبال مناسب ترین قیمت باکس گل می گردند ، در این مقاله می خواهیم درباره باکس گل شادیچی بیشتر با شما صحبت کنیم و مزیت هایی که می توانید در این فروشگاه دریافت نمایید را بیان کنیم. در ادامه اگر بعد از مطالعه این مقاله سوالی درباره مطالب گفته شده دارید می توانید به وب سایت باکس گل شادیچی سری بزنید و یا با متخصصین ما در این حوزه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. با ما همراه باشید !

بهترین قیمت باکس گل با شادیچی

قیمت باکس گل یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که ممکن است شما نیز دچار آن باشید. طبیعتا قیمت باکس گل بایستی تناسب بسیار مناسبی با کیفیت باکس گل داشته باشد. عوامل زیادی در قیمت نهایی باکس گل دخیل هستند ، از جنس و نژاد گل کار شده گرفته تا جنس خود باکسی که گل در آن قرار میگیرد. به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال باکس گل با قیمت مناسب می گردید به وب سایت شادیچی مراجعه کنید و از محصولات آن دیدن فرمایید. شما هم چنین می توانید در صورت داشتن طرح مشابه و یا اجرای طرح دلخواه با مشاورین با صحبت کنید تا طرح مد نظر شما را با منصفانه ترین قیمت بازار برای شما طراحی و اجرا کنند.

بالاترین کیفیت باکس گل با شادیچی

درست است که قیمت از اهمیت ویژه ای برخودار است اما همه چیز نیست ! به شما اکیدا پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه کیفیت باکس گلی که برای خرید مد نظر دارید را فدای قیمت آن نکنید زیرا حاضریم به شما اطمینان دهیم که خیلی زود از این کار پشیمان خواهید شد. شاید از خود بپرسید که کیفیت باکس گل یعنی چی و به چه عواملی بستگی دارد ؟ 

کیفیت باکس گل را در دو دسته عامل می توان تقسیم بندی نمود. دسته اول از عوامل ، فاکتور هایی هستند که به می توان از آن ها به عنوان استاندارد های بین المللی در باکس گل یاد کرد . یعنی در هر جای جهان و هر شخصی به این عوامل در کیفیت باکس گل اهمیت می دهد . طراوت گل ها ، ماندگاری بالای باکس گل ، طراحی شیک و لاکچری باکس گل ، نژاد اصیل گل ها و . . . از این دسته عوامل هستند. اگر سری به محصولات شادیچی بزنید مشاهده خواهید کرد که این برند بکس گل تمام توان خود را به کار بسته است تا تمامی استاندارد های بین المللی را در محصولات خود پیاده سازی کند.

دسته دیگری از عوامل کیفیت باکس گل وجود دارند که تنها به خود شما باز می گردند و اهمیت دارند. یعنی ممکن است شما به عاملی مثل بزرگ بودن گلبرگ های گل به عنوان یک شاخص کیفیت باکس گل نگاه کنید ، اما برای شخص دیگری این نه تنها به عنوان شاخص کیفیت نیست بلکه به نظر او از ظرافت کار می کاهد. سعی شده است که در محصولات باکس گل شادیچی با توجه به تنوع علایق و سلایقی که وجود دارد ، محصولاتی را طراحی و ارائه نماییم. به شما پیشنهاد می کنیم که اگر این عوامل شخصی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است حتما با باکس گل شادیچی تماس بگیرید تا بتوانند دقیقا محصولی که شما مد نظر دارید را طراحی اختصاصی نمایند.

زمان ارسال دقیق باکس گل - شادیچی سر وقت می رسد

یکی دیگر از دغدغه هایی که بسیاری از دوستان دارند این است که باکس گل آن ها دقیقا سر وقت به مقصد برسد. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما باکس گل خود را برای رویداد خاصی تهیه کرده باشید. نگران نباشید ! کافی است که از شادیچی باکس گل خود را خریداری کنید تا دقیقا در زمان معین شده توسط شما ، محصول شما به دست عزیزی که می خواهید برسد. 

آس رو نشده باکس گل شادیچی !

علاوه بر موارد یاد شده ، ما یک سری نوآوری های دیگری نیز در کار خود داریم. کافی به وب سایت شادیچی سری بزنید و یا با دوستان ما در شادیچی تماس بگیرید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند. مطمئن باشید علاوه بر باکس گل ، چیزی را به شما ارائه می کنیم که به خاص تر شدن هر چه بیشتر هدیه باکس گل شما بینجامد. کافی است تماس بگیرید تا به صحت گفته های ما پی ببرید. از این که وقت شریف خود را صرف مطالعه این مقاله کردید بسیار از شما ممنونیم . پاینده باشید.

Admin بازدید : 422 1398/02/25 زمان : نظرات (0)

موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از دویست ناشر ممتاز و برتر کشور ، تجربه خرید را برای مشتریان شیرین تر و جذاب تر نماید.

از امتیاز های ویژه این فروشگاه آنلاین کتاب میتوان به تخفیف های متعدد در مناسبتهای مختلف و تخفیف همیشگی پنج درصد از هر خرید در خرید های بعدی مشتریان اشاره کرد.

درضمن برنامه ی اندروید فروشگاه نیز با عنوان پخش کتاب دانشجو از  طریق برنامه بازار و گوگل پلی قابل دانلود و نصب میباشد.

Admin بازدید : 597 1398/02/24 زمان : نظرات (0)

خرید دزدگیر اماکن

خریدار برای خرید سیستم دزدگیر، دو حق انتخاب دارد

1- سیستم حرفه ای که امکانات بسیار بیشتری از یک سیستم دزدگیر معمولی دارد و قابلیت اضافه کردن ماژول های متعددی را نیز دارا می باشد؛ از جمله سنسورهای لرزشی،

شکستن شیشه، ماژول شبکه، توسعه دهنده زون ها و … .

2- سیستم ساده که دارای قیمت مناسب تر و به طبع قابلیت های کمتری می باشد و در واقع فقط یک سیستم دزدگیر تام عیار است و قابلیت های دیگری ندارد.

انواع دزدگیر

سیستم های دزدگیر به دو صورت بی سیم و با سیم وجود دارند که توصیه اکید میشود که حدالامکان از سیستم دزدگیر با سیم استفاده شود و به هر مشکلی هست سیم کشی انجام شود و از سیستم های بی سیم استفاده نشود به دلیل اینکه مشکلات سیستم های دزدگیر بی سیم مشتری را کلا پشیمان میکند. مگر اینکه در آخر و در صورت اجبار از سیستم های دزدگیر بی سیم نوع حرفه ای استفاده شود که بسیار گران میباشد.

ضمنا اکثر سیستم های دزدگیر قابلیت نصب دتکتورهای دود و همچنین کنترل تعدادی لوازم الکترونیکی منزل از قبیل روشنایی، کولر و … را دارند.

متعلقات سیستم دزدگیر

1- پنل یا سانترال که قلب مرکزی سیستم دزدگیر میباشد و سنسورها و آژیرها و تلفن کننده ها به آن متصل میشوند که در دو نوع تلفن کننده سر خود یا جداگانه میباشد. به طور استاندارد هر پنل قابلیت اتصال حدودا 50-40 سنسور را دارد.

2- سنسور و چشمی که وظیفه تشخیص حرکت را دارد و انواع متفاوتی دارد از قبیل وزنی (مثلا بالای 15 کیلو را شناسایی میکند که مناسب محیط هایی است که حیوانات خانگی نگهداری میشوند)، بی سیم، 360 درجه، ضد آب و … .

همچنین سنسور های دزدگیر به صورت سری نیز قابلیت اتصال دارند بدان معنی که لازم نیست از هر کدام جداگانه تا پنل سیم کشی شود. زاویه سنسور ها معمولا حدود 100 درجه تا طول حدود 12 متر میباشد.

3- تلفن کننده که در صورتی که دستگاه تلفن کننده سرخود نباشد باید تهیه شود و دارای دو نوع تلفنی و سیم کارتی که نوع سیم کارتی در صورت قطع شدن سیم تلفن نیز کار خود را از طریق سیم کارت انجام میدهد. ضمنا تلفن کننده های سیم کارتی قابلیت کنترل سیستم دزدگیر با اس ام اس یا از طریق اپلیکیشن همراه را دارد.

4- آژیر یا بلندگو که به تعداد دو یا سه تا به صورت استاندارد میتوان وصل کرد و اگر بخواهد در فضای آزاد مثل حیاط یا پشت بام قرار گیرد باید در کاور مخصوص قرار داده شود.

5- باطری که در صورت قطع برق به مدت چند ساعت سیستم را روشن نگه میدارد و معمولا هر یکسال یا دو سال یکبار باید تعویض گردد.

6- لوازم جانبی ضروری که این لوازم جز حذف نشدنی سیستم میباشد مانند کابل، پایه و … که باید حتما خریداری شود و حتما هم توصیه میشود که در خرید این اجناس دقت شود زیرا

لوازم جانبی بی کیفیت و درجه2 به وفور در بازار موجود است و به در صورت سهل انگاری در تهیه این لوازم راندمان کل سیستم پایین می آید .

جهت خرید دزدگیر اماکن به سایت turingsanat.com  مراجعه کنید.

Admin بازدید : 628 1398/02/07 زمان : نظرات (0)

خرید ظروف یکبار مصرف

قطعا برای پذیرایی در مراسمات بزرگ استفاده از ظروف چینی ، استیل و ... امکان پذیر و به صرفه نیست و در عصر جدید گزینه ای پیش و روی شما قرار دارد که می تواند کارتان را آسان تر کند. تفاوتی ندارد که مهمانان شما چند نفر هستند، با انتخاب ظروف یک بار مصرف استاندارد کارتان به مراتب آسان تر خواهد بود.

البته انتخاب همیشه به موارد مختلفی بستگی دارد و دقت زیادی را نیز می طلبد، هرچه این ظروف استاندارد تر باشند مضرات کم تری را هم برای افرادی که از آن استفاده می کنند و هم محیط زیست خواهند داشت. ضمن این که هزینه ی خرید ظروف یکبار مصرف نیز باید کاملا به صرفه باشد؛ در غیر این صورت توجیهی وجود ندارد که ما از ظروف یک بار مصرف استفاده کنیم.

نکته ی کلیدی و مهم دیگری که در حین تهیه ظرف یک بار مصرف باید به آن توجه کنید، نوع استفاده تان خواهد بود، آیا خوراکی شما گرم است؟ مایع است و یا میوه و سبزیجات.

  https://backority.ir/images/954743.jpg

تولید کننده معتبر ظروف یکبار مصرف

اعتبار شرکتی که ظروف یک بار مصرف را به مرحله ی تولید و استفاده رسانده است بسیار مهم خواهد بود، الیافی که در ساخت ظرف ها مورد استفاده قرار گرفته است، می تواند سلامتی آن ها در دما های مختلف از جمله سرما و گرمای شدید را تحت تاثیر قرار دهد.

در ماه مبارک رمضان و محرم استفاده از این ظرف ها به اوج خود می رسد، مسئله ی مهم هزینه ی تهیه این گونه ظروف است، مطمئن باشید که اگر ظرف یک بار مصرفی بسیار ارزان بود قطعا مناسب استفاده نخواهد بود، ضمن این که خرید این گونه ظرف ها با ارزش واقعی می تواند به صرفه باشد که باید از تولید کننده های بزرگ و معتبر که در این زمینه سابقه گسترده ای دارند خریداری نمائید.

روی بسته بندی این گونه محصولات اطلاعاتی از جمله شماره ساخت، میزان تحمل حرارت و همین طور الیاف مورد استفاده جهت ساختن ظرف حک شده است، بهتر است پیش از خرید این موارد را به طور دقیق چک فرمائید.

ظرف ها در ابعاد و اندازه های مختلف برای مصارف متفاوت طراحی شده اند و شما حق انتخاب دارید.

     https://backority.ir/images/909612.jpg

تهیه ظرف یک بار مصرف از مرکز معتبر

شرکت های زیادی در داخل کشورمان، اقدام به تولید این گونه ظروف می کنند، قطعا بخشی از آن ها فعالیت غیرمجاز و غیراستانداردی را انجام می دهند و اگر ترجیح می دهید از آن ها برای انتقال و سرو غذا استفاده کنید بهتر است در انتخاب خوب دقت کافی به خرج دهید.

نکاتی را در رابطه با انتخاب این ظروف به شما شرح دهیم: ظرف های سفید برای غذا های گرم مانند برنج و خورشت خواهند بود، در مقابل ظرف های یک بار مصرفی که شفاف هستند، برای اغذیه سرد، میوه ها و همین طور نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

البته که این ظرف ها بهترین ایده برای جابجا کردن غذا ها در رستوران ها، فست فود ها، مراسمات و مهمانی ها هستند، ضمن این که شما می توانید با انتخاب صحیح آن ها از مرکز شناخته شده در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید و سلامت عزیزان خود را به خطر نیاندازید.

جهت تهیه ظروف یکبار مصرف به قیمت تولیدی با شماره های زیر در تماس باشید.

درس دفتر مرکزی و نمایشگاه : تهران، شهریار، باغستان، شهرک باباسلمان، بلوار شهید کلهر، فروشگاه نوین

تلفن : 02165734490

Admin بازدید : 720 1398/02/07 زمان : نظرات (0)

مجله «هفتــــــه» به عنوان هفته‌نامه در تاریخ 1 ژوئن 2008 متولد شد. در ابتدا هر شنبه، سپس هر جمعه و از آن پس هر پنج‌شنبه به زبان فارسی در مونترال و کانادا منتشر شده و می‌شود.
    «هفتــــــه» در قالب یک تلاش غیرانتفاعی عمل می‌کند. سهم بزرگی از کارها به طور داوطلبانه، بدون پرداخت، و یا با پرداخت مبالغ جزیی انجام می‌شود.
    «هفتــــــه» خود را متعلق به گروهی می‌داند که ریشه در خاک و فرهنگ ایران دارد و شاخ و برگ در کانادا، کشور دوم خود، گسترده و خود را در مقابل این میهن انتخابی مسئول می‌داند. «هفتــــــه» با هدف گسترش عرصه فعالیت و پوشش گروه هر چه بزرگتری از مخاطبان، درحال حاضر تلاش می‌کند تا در کنار دیگر رسانه‌های فارسی‌زبان مونترال کانادا سهمی فروتنانه در آگاهی‌رسانی برای جامعه‌های افغان و ایرانی داشته باشد.

الویت‌های هفته چیست؟

• تولید رسانه‌ایِ حرفه‌ای و باکیفیت
• توجه به نیازهای رسانه‌ای جامعه ایرانی کانادا و زیرمجموعه‌های این جامعه در اخبار مونترال،  تورنتو، ونکوور و دیگر مراکز تجمع ایرانیان در این میهن دوم‌
• فعالیت در بستری از هم‌گرایی در میان اجزا و اعضای جامعه ایرانی و برقراری پل ارتباطی میان جامعه کانادا و جوامع مهاجر افغان و ایرانی

تلاش  بر این است که در حد توان تمام زمینه‌هایی که یک شهروند افغان/ایرانی تبار ساکن کانادا می‌خواهد درباره آن بداند تحت اخبار کانادا پوشش داده شود. مجله هفته از ادبیات تا موسیقی و سینما دیگر زمینه‌های هنری؛ از سیاست تا مسائل اجتماعی؛ از امور مربوط به سلامتی جسم تا بحث‌های اندیشه‌ای؛ از اخبار و گزارش‌های مربوط به مجموعه‌ی مهاجران کانادا تا اخبار و گزارش‌های مربوط به جامعه اصلی که به نوعی مورد علاقه مهاجران است.

Admin بازدید : 621 1398/02/07 زمان : نظرات (0)

 

[caption id="attachment_1659" align="aligncenter" width="500"]خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی[/caption]

 

خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی از ایران پرفکت مانی

پرفکت مانی در واقع فرایند پرداخت و دریافت پول و همچنین شرکتی درحوزه ی ارائه خدمات پرداخت های بین المللی می باشد، اگر قصد دارید خریدی خارج از کشور انجام دهید می توانید از این خدمات بهره مند شوید. البته پیش از هر چیزی باید آن را خریداری نمایید و حساب پرفکت مانی خود را نیز شارژ کنید.

پرفکت مانی بر خلاف بسیاری از سیستم های خرید ارز آنلاین و واحد های پول بین المللی، ایران را در لیست تحریم های خود قرار نداده است وتوسط پاناما پنتنت این شرکت به ثبت رسیده است.

و باید بدانید که کشور پاناما به هیچ عنوان از نظر اقتصادی بی ثباتنمی باشدولی قوانین آسان تری را هم برای سرمایه گذاری و هم برای پرداخت ها و مالیات دارا می باشد

  خرید ووچر پرفکت مانی

شیوه خرید پرفکت مانی

در واقع نیازمی باشد که برای خرید پرفکت مانی شما واحد پولی(پول رایج کشور) خود را به یک حساب بین المللی – ارزی واریز نمایید که همان واریز اولیه توسط این شرکت انجام می شود؛ تصور کنید قصد دارید مبلغی را برای انجام یک کار به فردی خارج ازکشور یا حتی در داخل ایران دریافت یا پرداخت نمایید..با این که کشور مبدا و مقصد متفاوت بوده و قطعا یکی از آن ها ایران است.

می توانید از فرد مقابل بخواهید حساب پرفکت مانی شما را شارژ نماید. اگر هم ساکن کشور ایران باشیدمی توانید از مراجع معتبر و مراکز شناخته شده برای خرید پرفکت مانی اقدام کنید.

مراکز معتبربر اساس یک تعهد نامه این کار را برای شما انجام می دهند و حتی ممکن است گاهی قیمت ها کمی متفاوت تر باشد. با این وجود قطعا منطقی است از به صرفه ترین روش خرید پرفکت مانی استفاده نمائید.

سفارش خرید ووچر پرفکت مانی ازایران پرفکت مانی

ایران پرفکت به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه ووچر و همچنین پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد که در هر روز از سال که بخواهیدخرید خود را انجام رسانید و ضمانت نامه ی بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نیز همچنین از طرف خدمات ویژه ی این شرکت به شما ارائه خواهد شد.

نوع ووچر آن برای شارژ حساب های خرید آنلاین می باشد، مثلا سایتی در ازای فروش گیفت کارت های گوگل پلی، اپ استور و.. امکان پرداخت از طریق ووچر را نیز برای شما فراهم می اورد که می توانید از طریق “ایران پرفکت از خرید یا فروش ووچر پرفکت مانی استفاده کنید و حساب پرفکت مانی خود را درکوتاه ترن زمان شارژ کنید.

  

[caption id="attachment_1660" align="aligncenter" width="500"]خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی[/caption]

 

روش ثبت سفارش ووچر پرفکت مانی

شما با یک ثبت نام اولیه ساده و انجام احراز هویت برای افرادی که بهطور حقیقی و حقوقی می خواهند پرداخت های بین المللی انجام رسانند، این امکان را دارند که از خدمات گسترده این شرکت معتبر در زمینه بیزینس های بین الملل استفاده کنید.

اگر حساب خود را احراز هویت نمایید، تخفیفچشم گیری نیز اعمال خواهد شد که عملیات شارژ حساب و پرداخت ها با کم ترین کارمزد ممکن انجام خواهد شد.

توجه فرمائید که کارمزد در تمامی پرداخت ها و انتقال های ارزی وجود دارد و البته که در پرفکت مانی به کم ترین شکل است. خدمات تبدیل ارزی به پرفکت مانی و یا برعکس نیز درایران پرفکت مانیوجود دارد.

Admin بازدید : 903 1398/02/03 زمان : نظرات (0)

تعداد صفحات : 347

تبلیغات متنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • طرح های توجیهی

  • آموزش آنلاین زبان انگلیسی
  • ادبیات
  • عمومی
  • علوم
  • دین و آیین
  • کتاب موبایل
  • مجله و نشریه
  • زبانهای خارجه
  • آموزش وپرورش
  • کامپیوتر و اینترنت
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3466
  • کل نظرات : 881
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2690
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 177
  • بازدید امروز : 605
  • باردید دیروز : 667
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 3,727
  • بازدید ماه : 12,497
  • بازدید سال : 117,404
  • بازدید کلی : 14,179,117

  • مبل خرچنگي